söndag, maj 28, 2006

Det börjar se bra ut...

Det projekt som jag jobbar med på jobbet börjar ta form. Man börjar kunna ana hur slutresultatet kan bli. Känns bra. Lite småpill kvar dock, men det fixar sig imorron. Har fått riktigt mycket gjort idag, både hemma och på jobbet. Så det känns bra...

Den stora nackdelen med att tvätta är att man måste vika och lägga undan tvätten också. Det är så ofattbart tråkigt. Jag drar mig verkligen för att göra det. Eller alltså, själva vikandet går ju ganska snabbt - men undanläggandet alltså... All tvätt ligger i en massa högar på sängen. Sen så flyttas dessa högar runt ett par dagar tills jag äntligen orkar lägga in dem i garderoben.

Har fått lite ordning på packningen nu... Men min necesär är borta! Jag förstår inte vart den kan ha tagit vägen. Eller alltså, jag hittar ju alla mina andra necesärer, vilket är konstigt, för de borde ju ligga på samma ställe. Men så är inte fallet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Anonym sa...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»