lördag, juni 07, 2008

Annat för mig...

I solen är det svårt att fokusera på saker man borde göra. Fördelen med att inte vara hemma är att det inte finns några måsten. Här hemma hos föräldrarna kan man bara slöa och ha det så där bra som man ska ha det under sommarheta långhelger. Igår blev det en slödag i solen och sedan lite rosé med Marielle på föräldrarnas altan på kvällen. Supermysigt verkligen. Idag har det blivit lite shopping, hitta bl.a. en klänning som nog kommer sitta fint den 19 juli. Sedan lite mer sol och en prommenad nere vid vattnet. Vatten är underbart, förstår inte hur man kan bo i städer där det inte finns vatten. Jag skulle ha väldigt svårt för det i alla fall. Det har grillats en del också, vilket också hör sommaren till. Jag är verkligen utvilad och nöjd just nu. För er som undrar hur det går med min trasiga fot kan jag meddela att den också mår bra av ledighet och barfotavarande och vila. Så den är nästan i form nu. Fast att prova skor med den fanns inte riktigt med på kartan. Det känns som den här helgen varit jättelång! Och den är inte slut än. Lovely!

Inga kommentarer: