lördag, augusti 11, 2012

Shoppa tills du stupar

Efter att ha tagit mig igenom första veckan efter semestern (tung som tusan) och lite andra ångestladdade detaljer i mitt liv kände jag att jag var värd en rejäl shoppingrunda. Och som tur är ligger Sundsvall, med bra shopping, bara 5 mil bort och i Sundsvall bor Karin, en partner in crime oavsett vad. Så sagt och gjort, jag tog tåget till Sundsvall och körde igång. För att orka med all shopping blev det ett sushistopp i solen.

Här har i alla mina fina fynd!
 Ett par svarta skor med en riktigt tjusig metallkant längst fram i tån. Syns tyvärr inte jättebra på bilden, men ni får ta mitt ord på att det är tjusigt.
 Ett par högklackade partypjucks till hösten. Bakom dragkedjan är det svart glitter. Kommer göra sig snyggt när jag och Karin ska ut och klubba.
 En vinröd spetstopp, en mörkturkos topp med en uggla på, samt lite påfyllning till underklädeslådan.
 En mörkblå och en beige topp samt ett par bruna kostymbyxor.
 Två mönstrade klänningar, färgerna syns inte så bra på bilden, den till vänster går mer i rosa och den till höger mer i vinrött.
Sådär ja, då var höstgarderoben fixad!

Inga kommentarer: