tisdag, december 31, 2013

Hej då 2013!

Länge sedan, jag vet. Men livet kom emellan.

Nyårsafton då.
2013 har varit ett bra år för mig. Jag har haft roligt. Lärt mig ännu lite mer om mig själv. Och breddat mitt sociala nätverk med ytterligare fina människor. Med facit i hand skulle jag nog inte gjort nått annorlunda tror jag. Man lär sig av att leva.

2014. Känns som att det kommer att bli ett bra år. Stora förändringar väntar. Jag ska lämna den trygga domstolsvärlden som jag huserat i sen jag tog examen 2007. Nya utmaningar väntar. Och så ska jag flytta också. Men det är ju i och för sig inget nytt, för det gör jag ju nästan varje år. Men nu hoppas jag på att få stanna lite längre. Är less på att flytta runt runt runt. Vi får se om huvudstaden och jag klickar helt enkelt. Annars vet jag inte vad jag önskar mig av 2014. Jo, såklart att min omgivning får ha det bra och vara friska. Det har ju varit lite si och så med det under 2013. Så, bättring under 2014. 
Drömmer om att hitta kärleken, skaffa mig en ny gadd, få vara glad och lycklig mest hela tiden.

Gott Nytt År!

Inga kommentarer: