lördag, september 16, 2006

Bättre än så här blir det inte...

Den här helgen gör mig så gott. Hittills har jag inte gjort många knyck. Och det har varit så enormt skönt. Har sovit massor. Ätit en del (några tappra försök i alla fall). Bara ren avkoppling kan vara guld värt ibland. Har inte ägnat vardagen speciellt många tankar. Och det är så skönt. Min största bekymmer har varit frågan om vad jag ska göra med mitt hår och vad jag ska ha på mig på festen nästa lördag. Här snackar vi I-landsproblem av rang alltså. Och det tycks vara precis vad fröken Berglund behöver.
Imorron är det äntligen val. Jag är så trött på det här valet, så som det har tjatats. Och nu är det nästan över.... Hur skönt som helst. Jag ska inte gå och rösta imorron. Så det så! Och innan någon hinner uppröras över detta så kan jag meddela att jag redan har röstat. Ser röstningen som en självklarhet!

Inga kommentarer: