torsdag, september 14, 2006

Det känns sådär just nu...

Det är kaos. Och det känns som att folk sviker... Jag vet vart jag står och jag vet vad jag tycker och tror på. Inget snack om det. Jag är redo att avgå för min åsikt. Men jag blir besviken på folk som beteer sig illa nu. Fast just nu känns det som att jag inte orkar bry mig. Betydde man inte mer än så, så var det väl inte värt något. Jag vet vilka mina vänner... Jag vet också vilka som inte är mina vänner... Det har blivit tydligt.
Vi får se vad som händer. Oavsett vad som händer så kommer jag ha min RIKTIGA vänner kvar. Jag har roliga saker att se fram emot. Och om vi nu tvingas gå så är det ju ett steg närmare att komma ifrån det här. Det är sjukt jobbigt att vara så maktlös gällande sin egen framtid. Dom där människorna ska få bestämma. Vissa av dom är mina vänner... Vissa av dom har förhoppningsvis vett nog att se helheten. Men vi får se vad som händer. Ikväll vet man dock vad man ska ställa in sig på...

Inga kommentarer: