lördag, februari 02, 2008

Sunny saturday

Skulle ta en sväng på stan med syftet att hitta något fint. Men det var dåligt med fynd alltså. Köpte två krukväxter att förgylla mitt hem. Alltid trevligt att få lite vårkänsla med blommor. Det var riktigt bra väder ute. Trist att det inte händer nått den här helgen, men samtidigt skönt att det kommer bli en helt intrigfri helg. Behöver inte mer att älta. Vissa saker har dock blivit aningens klarare. Som exempelvis att han inte är helt tillgänglig. Anade väl att det var så. Det konstiga är att det inte förändrar nånting. Vill ha honom ändå. Trots detta lite grisiga beteende. Rationellt? Inte det minsta, men livet vore bra trist om man man alltid gjorde det logiska och enkla. Vet inte hur jag ska hantera den där andra han heller. Vilken situation man har hamnat i. Oavsett så spelar det ingen roll, för det kommer dröja innan jag träffar nån av dem. Kanske lika bra. Lika bra att låta det vara och låta det rinna ut i sanden. Egentligen finns det inte ens nått att lägga ner ju, bara mina egna tankar. Shit, vad jag ältar. Nu får det vara nog med det. Jag är lika mycket singel som jag alltid varit. Så det så.

Inga kommentarer: