onsdag, oktober 08, 2008

Shop til' you drop!

Eller ja, så mycket har jag väl egentligen inte shoppat. Men eftersom jag har lite tajt med pengar just till shopping just nu så var det kanske inte helt nödvändigt. Men jag hittade fina saker. En kjol med hög midja som var rätt fin på faktiskt. I vanliga fall brukar jag inte tycka att hög midja passar på mig, men den här var faktiskt helt okej. Hoppas att jag tycker det även efter att ha använt den en dag också. Det återstår att se. Sen blev det en sväng till Clas Ohlson också, för att reklamera mitt defekta cykellyse som helt plötsligt slutade fungera en mörk kväll. Där var personalen så trevlig så. Jag fick ett nytt lyse utan minsta diskussion. Det är så det ska vara ju! Och nu är det snart helg också. Bara två dagar kvar. Det är alltid skönt när man kommer förbi onsdagen för då är det bara nedförsbacke mot helgen sen. Och jag har fått massor gjort på jobbet den här veckan, vilket känns bra!

Inga kommentarer: