onsdag, oktober 22, 2008

Trevligt!

Strax efter att jag hade publicerat gårdagens inlägg kom jag på att man inte kan kommentera på min blogg. Så det var ju lite svårt att hojta till om man läser bloggen. Men jag orkade inte åtgärda det. Och jag fick ju bekräftelse på att det fanns läsare ändå, så det ordnade ju upp sig fint.
Idag har det varit torsdag i min hjärna. Vilket ju inte är så bra. Det finns inga fördelar med att mentalt ligga en dag före. Bara nackdelar faktiskt. För det är ju tyvärr inte fredag imorron. Men men, det ska väl gå ändå. Har en hel del att fixa på jobbet innan jag får ta helg. Så det kanske är tur att det är två dagar kvar till helgen.
Jag skulle behöva organisera en hel massa just nu, men jag vet inte om jag orkar... Det är svårt att få fart på saker såhär på hösten.

Inga kommentarer: