söndag, januari 02, 2011

2010 som lista

Hittade en sån där lista man kan roa sig med...

Årets låt: Från och med du - Oskar Linnros

Årets platta: En plats i solen - Kent (vad annars?!)

Årets film: Vet inte, vet knappt om jag varit på bio under 2010. Jo, förstås, men jag har inte sett någon film som var sådär superbra...

Årets bästa köp: Svår fråga, har köpt mycket fina saker, men måste jag välja blir det nog mina fina soffkuddar som jag blir glad av att titta på.

Har du några nyårslöften? Japp, fläsket ska bort!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, två stycken Erika/Erica klämde ur sig varsin dotter under året.

Vilka länder besökte du? Ungern är nog det enda.

Vad spenderade du mest pengar på? Mat, sprit och kläder? Tågbiljetter?

Vad önskar du att du gjort mer? Tagit hand om mig själv, litat på att saker löser sig...

Favoritprogram på TV: Scrubs, How I meet your mother

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? På själva födelsedagen var jag bakis och jobbade. Dagen efter firade jag med mina söta vänner.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Vet inte, jeans och något mer? Jag tror inte att jag egentligen har någon utpräglad stil.

Den bästa nya personen du träffade? Under 2010 träffade jag en massa bra människor. Precis som under 2009. Men sen återstår det ju att se vilka som blir kvar i ens liv på lite längre sikt, men vissa hoppas jag på att få behålla länge!


Inga kommentarer: