lördag, mars 03, 2012

Länge sedan, jag vet

Hallå där!
Nu var det länge sedan jag lämnade ett avtryck här, jag vet. Tiden har en tendens att bara rinna iväg. Fullt upp på jobbet. Har varit ett par intensiva veckor där nu, men jag hoppas att de veckorna är över och det kan komma en period med en mer normal arbetsbörda. I övrigt har jag hunnit med en fantastiskt trevlig helg i Stockholm förra helgen. Där var det vårlikt och härligt. Fina vänner fann s där också, som man kan hämta energi av! Sånt kan man ju inte annat än älska.

Den här helgen spenderas i hemmet. Ska försöka göra så lite som möjligt. Det behövs ibland. Dagens uppgift blev att hämta ut de nya glasögonen hos optikern. Tror att jag gjorde ett bra val, båda paren känns rätt. Och det är ju lite häftigt att man helt plötsligt kan se så bra.

Fruktstund på lördagsförmiddagen

Inga kommentarer: