onsdag, juli 25, 2012

SEMESTER

Jag har semester, därför händer det inte mycket här. Tänkte bjuda på lite bilder från min semester. Men tekniken samarbetar inte, så det blir inte så många bilder. Semestern har såhär långt spenderats i Västerås med omnejd och lite i Göteborg. Resten av semestern, för det är faktiskt halva kvar, ska spenderas i Västernorrland och Norrbotten. Hoppas bara att solen vill vara med mig lite mer framöver.

 En sak jag gjort på semestern är att besöka kyrkogården i Västerås där morfar och farmor vilar. Jag lämnade en ros vid morfars gravsten och en i minneslunden, farmor har ingen grav. Det är konstigt att tänka sig att det snart är tio år sedan de försvann ur mitt liv. Älskade och saknade.

Här ser ni vad jag släpat på idag. Fullpackade väskor har släpats av och på tåg och buss. Fördelen med att spendera en del av semestern i föräldrahemmet är ju att en stor del av packningen består av rena kläder.

Inga kommentarer: