torsdag, november 23, 2006

Regn, tandknak och PM

Ja, det regnar igen. Och det gillar vi inte. Och så knakar det i mina tänder, för jag håller på att få ännu fler tänder och alla tänderna får inte riktigt plats. Men som min tandläkare la fram det, vad är lite smärt mot 6000 kr för att plocka bort tänderna.
Idag har vi börjat med vårt nya PM. Och fått en ny gruppmedlem. Vi får väl se hur det går. Ska vara duktig och försöka få ihop så mycket som möjligt imorron, för min helg är aningens fullbokad alltså.
Har fått en blåsa på läppen också, så det gör ont att äta allt som innehåller minsta lilla kryddighet. Det är rätt irriterande faktiskt. Och imorron avgörs kårvalet, håller alla tummar och tår som jag kan får Daniel, han skulle verkligen bli en sååå bra KO. Hoppas alla andra förstår det också, för jag har ju tyvärr bara en endaste röst.

Inga kommentarer: