fredag, november 24, 2006

Skumpa och sushi för en!

Efter att ha skrivit PM hela dagen så tyckte jag att jag var värd lite mousserande och sushi. Och eftersom jag ensam bestämmer över mitt liv så blev det ju så klart mousserande och sushi. Sweet! Snart är det dags att bege sig till Handelspuben och valvakan för HHGS kårval 2007! Håller alla tummar och tår för att Daniel ska bli KO. Allt annat vore illa! Har gjort mitt bästa för att få folk att rösta på honom. Så om några timmar vet vi hur det går...
Men det här med att dricka mousserande ensam alltså. Man märker av effekterna rätt bra om man säger så. Men prommenaden till Handels lär väl ordna upp det hela. Undrar just vad fröken Samuelson hintade om i sitt sms? Ska bli roligt att hinna umgås lite med henne, det var ett tag sen nu.
Men nu borde jag verkligen röra på mig!

Inga kommentarer: