torsdag, februari 01, 2007

En riktigt bra dag!

Idag har varit en riktigt bra dag. Har hunnit med en hel massa. Var uppe tidigt och var riktigt pigg. Fixade med uppsatsen, kom fram till ett ämne! Var en kort sväng på IKEA och köpte en ny lampa för att slippa sitta i totalt mörker. Sen var det lunch med Anna, alltid lika trevligt. Därefter ett besök hos nya direktionen. Det var genomgående kärlek kan man säga. Så skönt, det är äntligen över liksom! Helt plötsligt en positiv och välkomnande stämning på kåren igen. Och det har jag saknat.
Sen var det föreläsning, vilket faktiskt alltid tycks vara intressant på den här kursen. Man lär sig en hel del. Efter föreläsningen hade jag ett produktivt och bra möte med min uppsatshandledare. Det kändes bra, för nu händer det konkreta saker. Nu kan jag börja pilla med min lilla uppsats. Känns som att den har blivit mitt lilla barn den här våren. Förra vårens barn var direktionen. Det är bara att hoppas på att uppsatsbäbisen klarar sig bättre än vad direktionsbäbisen gjorde. =)

Inga kommentarer: