fredag, februari 23, 2007

Fredag igen

Veckorna går fort. Det har redan hunnit bli fredag. Den stora fördelen med just den här fredagen är förstås att en inbetalning från CSN kom in på kontot idag. Skönt, trots att man inte direkt kan påstå att man för den skullen kan leva i någon form av överflöd. Idag ska jag göra nått så avancerat som att storhandla. Funderar på att till och med åka till Willys på Mölndalsvägen. Där lär dom ju ha allt jag behöver, till skillnad från Netto. Tror att jag ska göra det faktiskt. Men först en sväng förbi banken, min lilla dosa har gått sönder. Åttan har pajjat vilket gör den klart svår att använda.
Sen ska jag börja de första stapplande stegen i skrivarprocessen till min examensuppsats också. Har gjort en preliminär disposition, så det finns en tanke i alla fall.
Och i eftermiddag blir det fika med Carina!

Inga kommentarer: