lördag, januari 16, 2010

Svusch...

Känns som att tiden bara flyger förbi. Sen mitt senaste inlägg har jag hunnit med ett besök i Skåne, en arbetsvecka och sedan ett besök i Sundsvall för att till slut landa här hemma i min älskade soffa. Skåne var mycket trevligt bortsett från hemresan, men jag orkar inte beklaga mig mer över SJ's kompetensbrister mer nu. Arbetsveckan var väl inte den bästa direkt, mycket frustrerande strul, men jag fick väl en del gjort över lag. Sundsvall var spännande, trevligt och väckte förhoppningar. Vi får se vad framtiden har att erbjuda.

Sömn har varit en bristvara den senaste veckan. Sov drygt nio timmar inatt och sen har jag säkert sovit fyra fem timmar i soffan under dagen. Uppenbarligen behövligt. Däremellan har jag städat, slängt sopor, pantat flaskor (hjälp vad många colaflaskor det var) och fixat mat. Så nu kan jag sjunka ner i soffan igen i lugn och ro. Ha en trevlig kväll kära vänner!

Inga kommentarer: