tisdag, maj 04, 2010

Så kan det bli

Förra veckan var jag inte så effektiv på mitt arbete. Det slog ju naturligtvis tillbaka på mig själv den här veckan. Men igår tyckte jag ändå att jag hade läget under kontroll. Men det ändrades ju helt idag när en kollega var sjuk och jag fick hoppa in och ta en massa arbete som hon skulle gjort egentligen. Därmed har jag fått jobba som en liten råtta idag. Lagom jobbigt. Dessutom har jag suttit här hemma i soffan och jobbat lite mer nu på kvällen. Men förhoppningsvis betalar sig insatsen imorgon och jag kan få det lite lugnare resten av veckan. Men man vet ju aldrig. Jag hatar att vara dåligt förberedd på jobbet. Och den här gången är det inte ens mitt eget fel att det är som det blivit, men det känns lite jobbigt ändå.

Har klippt mig också. Vet inte hur det blev, det brukar man ju märka först efter att man tvättat det. Men kortare blev det ju.

Inga kommentarer: