lördag, november 12, 2011

En in, tre ut

Sedan några månader tillbaka har jag haft vissa begär efter en mörkblå kappa. Den är rätt dyr, så jag har velat fram och tillbaka, och flera gånger har jag bestämt mig för att inte köpa den. Men nu har jag tagit beslutet att jag ändå vill ha den där kappan. Så jag gjorde en deal med mig själv. För att få köpa kappan måste jag lägga ut lite saker till försäljning på Tradera. Lite kläder av samma märke som jag inte använder så mycket. Dealen var att när de tre plagg jag lagt ut fått bud på sig fick jag köpa kappan. Och nu finns bud på alla tre, så nu har jag beställt kappan. Så den kommande veckan kommer ägnas åt att följa auktionerna och hoppas att budgivningen tar fart samt att vänta på den fina kappan. Här får ni en bild på kappan.

Visst är den fin?! Och bilden gör inte kappan rättvis, den är ännu tjusigare i verkligheten. Bilden är lånad från Odd Molly-butiken på nätet

Inga kommentarer: