måndag, februari 13, 2012

Stickistick

Där satt den. Eller ja, där sitter den. Färgerna återges inte alls speciellt bra på bilden, sockan är mycket mer rosa. Men det bilden ska illustrera är ju naturligtvis att sockan är klar. Sen har vi ju den där lilla tråkiga detaljen med att man ju har två fötter och det därför måste stickas en socka till. Men men, sånt är livet.

Och ja, det här har blivit något av ett forum för att visa upp mina olika alster. I mitt liv i övrigt händer det nämligen inte så mycket. Jag jobbar jobbar jobbar. Idag var en helt okej dag på jobbet fram till 15.30. Sen gick allt åt skogen och ett kaos uppstod. Men det får jag snällt reda ut imorgon. Men det är klart frustrerande att mitt arbete kompliceras av att andra inte kan sköta sitt jobb ordentligt.

Inledde i alla fall dagen med ett besök hos frissan. Det var en rätt go start på dagen måste jag säga. Det är ju skönt att bli lite ompysslad.

Inga kommentarer: