måndag, oktober 02, 2006

Fortfarande sjuk...

Igår hoppades jag på att jag skulle må bättre idag. Så blev det inte. Men det känns som att febern är på väg bort i alla fall. Snuvan tycks dock ha gjort sig hemmastadd i min näsa. Insåg att all min nässpray gått ut i datum, tydligen ett tag sen som jag var förkyld. Imorron ska jag gå till apoteket och köpa nya grejer. Kanske ska ta en sväng förbi naturapoteket också. Och mataffären, lite frukt och grönt kan bara göra gott. Det är dock helt värdelöst att äta. Man blir inte speciellt hungrig när man är förkyld, och när man väl äter så känner man ju ingen smak alls. Så det känns rätt onödigt. Men min mamma har lärt mig att man blir frisk snabbare om man äter ordentligt, så det är bara att tugga på, trots att man inte känner någon smak.
Börjar få lätt träningsvärk i magen efter allt nysande...

Inga kommentarer: