söndag, januari 06, 2008

But why?

Tänkte slänga ut frågan lite såhär spontant; någon som vill kvista över och städa mina lägenhet? Det ska nog inte ta mer än en timme. Dammsuga, plocka undan alla grejer som ligger, diska och städa badrummet. Kanske slänga ihop några matlådor när du ändå är igång? Inte? Hade varit supersnällt annars. Hepp, nejnej, jag får väl göra det själv då. Sen, om en stund. Nu orkar jag inte. Har faktiskt varit ute på prommenad. I typ 45 minuter. Så jag känner mig rätt hurtig. Mår nästan bra idag. Bara halsen som fortfarande krånglar, men det kan man ju leva med. Måste ha kommit mer snö inatt förresten. I övrigt vet jag inte. Ska laga värsta goda maten till mig själv sen. Det ser jag fram emot. Ikväll är det tvättning som gäller. Hela golvet i arbetsrummet är fullt med tvätt. Skoj...

Inga kommentarer: