fredag, januari 04, 2008

Goes around comes around?

Man skulle kunna säga att förra helgens festande (ni vet, nyår och det där) kanske inte var helt hälsosamt. Men jag tyckte själv att jag repat mig fint. Men nu har kroppen kommit med en liten hämnd såhär lagom till helgen. Det ironiska med det hela är att jag var på hälsoundersökning och fick veta att allt var tipptopp. Då kollade dom i och för sig inte på dagsformen utan mest på kolesterol och blodsocker och sånt. Men ändå. Om ni inte listat ut det än så kan jag meddela att jag är SJUK! Och just nu är det på det där manliga sättet. För det är galet synd om mig. Jag har antagligen feber, det känns som att någon dragit en rasp i min hals och sedan slagit mig hårt i huvudet. Kroppen känns lätt mörbultad. Så den här helgen kommer jag mest ligga nedbäddad i soffan och tycka synd om mig själv. Bara så ni vet. Tur att DVD-spelaren och alla säsonger av Scrubs finns att tillgå i lägenheten...

Inga kommentarer: