onsdag, januari 30, 2008

Ett lätt illamående har lagt sig över tillvaron

Kom hem efter drygt 10 timmar på arbetet. Åt lite överbliven pastasallad och avokado till middag. Sen kom chipsen fram. Lantchips med gräddfilsmak. När chipsen väl är framme går det inte att sluta äta innan skålen är tom. Behöver jag säga att jag mår lite illa nu? Tur att Lantchipsen bara säljs i mindre påsar. Annars vet man aldrig hur det skulle ha slutat. Jag förstår att ni få tappra själar som läser den här bloggen börjar lacka lite nu. För hur intressant kan det egentligen vara att läsa om mitt chipsätande. Önskar att jag hade några groundbreaking news att skriva om. Men det har jag inte. Eftersom jag har jobbat hela dagen (från 7.15 as a matter of fact) är jag trötter. Men så fort något spännande händer i mitt liv lovar jag ett berätta det för er kära vänner!

Inga kommentarer: