torsdag, juli 31, 2008

Grillad

Värmebölja är väl det minsta man kan säga. Igår var det sol och bad som stod på dagsplanen. Årets första dopp. Eftersom vi inte hittade någon riktig badplats fick det bli ett snabbt dopp i en vik längs strandprommenaden. Mycket skönt. Sedan lite solande. Tydligen alltför mycket dock om man ska döma av min numera kräftröda hud. Jag har med andra ord bränt mig rätt ordenligt. Tyckte att jag var duktig och smörjde in mig på de ställen där jag brukar bränna mig. Och solkrämen har verkligen fungerat, man ser precis vart jag smörjt in mig. Sen har jag bränt typ resten. Det var inte så skönt att sova i natt kan jag meddela. Men men, man får stå sina kast och lära sig av sina misstag. Idag har jag heltäckande överdel och håller mig borta från solen så mycket som möjligt. Så kan det gå.

Inga kommentarer: