onsdag, juli 16, 2008

Inte helt nöjd

Imorse när jag vaknade var jag lite sådär missnöjd som man kan vara ibland. Det som var bra då var att jag bara kunde traska över till soffan och titta på tv. "Top 10 at 10" på MTV visar kent idag. Mycket bra humörhöjare. Och vetskapen om att jag bara kan lurka runt här hemma hela dagen gör att allt känns lite bättre. Vissa dagar vill man bara vara hemma för sig själv liksom. Och då är det ju toppen när man faktiskt får vara det också. Ska förvisso tvätta, men det kan man ta. Sen får jag söta mail från mina vänner också, det är bra för humöret. Har lite smått som måste fixas, men inget som man inte kan skjuta på tills imorron. Det här med att man inte får ha bara axlar i kyrkan, är det allvarligt? I så fall måste det lösas. Jobbigt.

Inga kommentarer: