torsdag, juli 03, 2008

Lite nytta

Jag hade hoppats på att det skulle finnas en tvättid till mig idag. Det fanns det inte. Men egentligen gör det inte så mycket, för i ren frustration över den smutsiga tvätten så har jag städat resten av lägenheten. Så nu är det ordning och reda här hemma. Tvätta får göras en annan dag helt enkelt. När det är dags för städning så kan jag sakna min gamla lägenhet. Det lilla utrymmet städade man ju inte att ens hinna tänka på vad man gjorde. Inte för att det tar så lång tid att städa här heller, men ändå längre tid. Städning är lite nyttigt även ur träningssynpunkt. Man blir ju svettig och känner att man faktiskt gjort ett fysiskt arbete. Det finns egentligen inget dåligt med att städa, förutom att det är tråkigt förstås. Men man får tänka på resultatet. Nu är det bara badrummet kvar, men det får bli en fråga för morgondagen. Eller nått sånt.

Inga kommentarer: