tisdag, juni 08, 2010

Less

Jag är lite less på allt just nu. Det är som att allt har lagt sig liksom, den stora förändringen. För lite dryg tre månader sedan förändrades mitt liv big time. Jag tog mitt pick och pack och flyttade 50 mil norr ut till en stad jag i princip aldrig varit i, kastade mig in i en ny tillvaro med nya människor. Det är som att livet snurrat på i alldeles för hög hastighet. Och nu har liksom vardagen slagit till, det har på sätt och vis fallit på plats. Och jag är bara less. Men om exakt en arbetsdag väntar semester. I och för sig tror jag att det är just grejen att det är semester så snart som gör att allt går lite för segt. Man liksom stänger ner lite, kommer in i någon form av för-semester-koma. Så det ska bli enormt skönt med lite tid någon annan stans tillsammans med bekanta ansikten. Folk som känner mig bättre än folket här. Det ska bli väldigt skönt. För jag behöver verkligen en energikick nu. Och mina vänner brukar ju utgöra en sådan...

Inga kommentarer: