onsdag, februari 23, 2011

Flyttad

Nu är flytten avklarad. Det har gått helt smärtfritt. En bra flyttfirma som skötte det hela effektivt. Så nu sitter jag i min nya lya. Här finns ca 38 ouppackade flyttkartonger. Men jag har fått igång tv, dator och packat upp och bäddat sängen. Så nu sitter jag under en filt och myser i min soffa. Jag tänker inte göra något mer ikväll. Det räcker såhär. Just det ja, lite lampor har kommit fram också, jag sitter ju inte här i mörkret. Dessutom har jag ätit middag (en micrad Gorbys) på ett matlådelock. Jag hittade ingen tallrik.

Nu hoppas vi att allt funkar imorgon också, trots att jag inte är på plats och övervakar. Det som ska ske imorgon är att min lägenhet i Sundsvall ska städas av en städfirma som min kompis ska släppa in. Det bör inte kunna strula alltför mycket.

Inga kommentarer: