onsdag, juni 07, 2006

Folktandvården - here I come!

Javisst, är det inte underbart så säg? Att få ställa väckarklockan och masa sig upp ur sängen trots att man är sjukt trött, för att, ta dam, gå till tandläkaren. Usch, det är nog bland det värsta jag vet faktiskt. Jag gillar inte tandläkarn alls. Och dessutom så kostar det en massa pengar. Det suger riktigt hårt alltså. Fy bubblan säger jag bara.

Ska nog ner på stan en sväng efter tandis. Måste fixa lite grejer. Och så blir det nog en sväng förbi mormor också. Har fått låna mammas cykel, så jag har obegränsad rörelsefrihet. Det känns riktigt bra. Det är trevligt att cykla i den här staden. Cykelbanor överallt och lagom mycket trafik. We like!

Ska försöka hitta en sladd så jag kan få över bilderna från telefonen till datorn också. Men det får bli ett senare projekt.

Inga kommentarer: