lördag, juni 10, 2006

Förhoppningar är uppenbarligen inte bra...

Katastrof... Om jag nu tittar på fotboll i 90 min så förväntar jag mig åtminstone ETT mål. Englandsmatchen var ju aningens mer målfyld, men bara aningens. Men hallå, vad höll Sverige på med? Det var ju en sån given match enligt försnacket... Sverige var så mycket bättre på pappret osv. Men det är ju faktiskt rätt irrelevant vad som står på det där pappret om man inte kan peta in bollen i mål. Det är spelarnas förbaskade skyldighet, det är deras jobb. Om dom inte vinner nästa match så blir det nästan pinsamt. Man skulle kunna dra paralleller till Schlagern, det var upphåsat - Carola skulle minsann vinna - inget snack. Den gången skrattade jag rått. Nu är jag förbannad.

På tv just nu: Argentina - Elfenbenskusten, en match med MÅL!!!

Inga kommentarer: