söndag, juni 18, 2006

Helgen som gått...

Sista helgen innan jag börjar jobba har gått fort.
Igår var jag och päronen nere på Vattendraget en sväng. Det var mest skräp där faktiskt. Men den norrländska maten som vi åt till lunch var mycket god. Rökt röding med färskpotatissallad.

På kvällen var vi först hemma hos Isbjörn, sen begav vi oss ner till Å för att träffa lite folk. Vi blev ett litet gäng trots allt, jag, Helena, Isbjörn & Robin, Linda och Malin. Det var trevligt. Lagom sent också liksom.

Idag har jag gett mig på en hårfärgning. Resultatet blev sådär. Helt okej, men inte helt som jag tänkt mig. Men det duger. Håret är inte helt torrt än heller, så man ser inte exakt hur det ser ut. Men ändå...

Nu hoppas jag att det ska serveras lunch snart. Hörde rykten om grillad lax. Det låter gott. Och hungrig är jag också.

Sen borde jag ge mig på lite sömnad. Ett par byxor ska läggas upp och ett par MÅSTE lagas. Får se om jag orkar göra det idag...

Hoppas att jag får lite roliga grejer på posten imorron.

Inga kommentarer: