fredag, juni 02, 2006

Jaha, det kallas visst semester...

Fredagseftermiddagen har anlänt. Jag har avslutat mina uppgifter på jobbet. Städat min hylla, sorterat mina papper, tagit hem mina personliga saker... och gått hem. Det känns riktigt konstigt. Nu ska jag vara därifrån i 10 veckor. Det är galet lång tid. Det känns verkligen konstigt alltså.

Imorron är det fika med tjejerna som är inplanerat. Och städning. Och packning. På söndag är det tvätt, slutstäd och slutpackning, tågresa och till slut Västerås som finns på schemat. Det kommer bli bra underligt alltså. Det är lika konstigt varje gång man ska flytta hem för en längre tid. Verkligen underligt. Men man vänjer sig. Det tar en stund, men man vänjer sig.

Har inte fått några papper från mitt jobb dock, det känns oroväckande. Eller kanske inte oroväckande, men det vore ju najs att få nått vettigt besked liksom, börjar ju jobba om två veckor. Men men, det löser sig.

Allt löser sig, förr eller senare!

3 kommentarer:

Maria. sa...

...eller sommarlov=) Det har jag nu iaf och det känns myyycket bra. Kommer du hem till 021 nu eller?

Anonym sa...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Anonym sa...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»