torsdag, augusti 28, 2008

En lång men bra dag

Idag känner jag mig mycket nöjd. Har jobbat massor och sen masade jag mig iväg till Friskis trots att jag egentligen inte orkade. Step-passet var utmanande men roligt. Så jag är nöjd, mycket nöjd. Och gårdagen var också mycket bra. Massor med jobb, och sen tjejmiddag med kollegorna. Värdinnan hade lagat massor med supergod mat. Mycket bra. Hittade världens finaste sjal på stan idag. Den ger hopp inför hösten. Underbart med en färgglad sjal som lättar upp i höstmörkret. Och så är det sååå fint här hemma. Jag är supernöjd med mitt nya golv. Det känns bara bättre och bättre. Ska bli så skoj att ställa i ordning möblerna igen. Men först måste det dammsugas och torkas. Ett projekt för morgondagen. Ska träna imorron också, man får så mycket energi och känner sig så duktig efter ett ordentligt träningspass.

Inga kommentarer: