lördag, augusti 23, 2008

Hurtbullen nr 1

Fick ett ryck imorse. Vaknade vid typ 8 och var klarvaken. Så jag gick upp och satte mig framför tv:n. Kollade lite och käkade frukost. Sen kom rycket. Jag drog på mig träningskläder och begav mig ut i motionsspåret. Eftersom det var första gången jag uppsökte detta motionsspår så blev det ju lite längre än planerat. Hade ingen koll på hur spåret gick eller hur långt det var. Det var markerat med olika färger, men det framgick inte vad de olika färgerna innebär. Inte där jag startade i alla fall. Så i slutändan blev det en powerwalk på en sisådär 6-7 km. Det var rätt jobbigt. Men jävlar vad duktig jag känner mig nu. Sitter här och dryper av svett. Men det känns mycket bra. Ska hoppa in i duschen snart. Ska bara eftersvettas klart först. Insåg dock under min runda att jag behöver nya prommenad/joggingskor. För dom jag har nu är inte helt hela inuti, vilket kändes rätt mycket efter en timmas prommenad. Kanske ska ta en sväng till stan och investera i nya.

Inga kommentarer: