fredag, augusti 22, 2008

En tanke eller två...

Först måste jag bara säga att jag är lite irriterad. Golvläggarna skulle ju enligt egen utsaga komma hit och fixa mina golv ons-fre. Varje morgon har jag gått upp tidigt för att inte vara ivägen när de kommer. Jag har plockat undan möbler och fixat allt sånt. Men inte har jag sett röken av några golvläggare inte. Och det tycker jag inte är okej. Så jag ringe upp dem nu när jag kom hem. Tyvärr var det bara en receptionist kvar där och han visste ingenting om varför det blivit såhär. Men han var väldigt trevlig och bad verkligen om ursäkt, så honom är jag inte arg på. Jag vill bara inte behöva ha det såhär längre. Men nu är det som det är och det är inget man kan göra något åt förens på måndag. Golvläggarna skulle höra av sig och reda ut det här då.
Och så en helt annan sak som jag tänkt på. Jag brukar läsa en del så kallade modebloggar. Jag tycker det är roligt och man blir inspirerad. Grejen är bara den att det vore ju skoj om någon som inte var smal som en sticka och hade storlek small skrev en sån blogg. Vore ju skoj att se kläder och kunna föreställa sig hur kläderna skulle se ut på en själv. Så jag efterlyser en modeblogg med en normalstor författare... Finns det nån sån?

Inga kommentarer: