söndag, maj 10, 2009

Internet är farligt!

Internet är farligt, det är min fasta övertygelse. Speciellt farligt är det för oss med taskig ekonomi och ett fint kreditkort. Man bara klickar lite, sen kommer ett paket på posten. Utan att man överhuvudtaget behöver se dom där pengarna, eller ens känna att man gör av med pengar. Jag klickade just hem och kjol och en topp från Gina Tricot. Mest eftersom jag så bittert ångrar en annan kjol som jag inte köpte. Jag stod med den i handen i Jönköping. Jag hade den på mig i provhytten. Jag bestämde mig för att inte köpa den (but why?) eftersom jag inte riktigt gillade modellen. Sen dess har den här kjolens vackra uppenbarelse funnits kvar i mitt huvud. Men den finns inte kvar i min storlek. Något jag är ytterst bitter över kan jag meddela. Därför var jag nu tvungen att köpa den där andra kjolen som jag länge spanat på, bara för att historien inte ska upprepa sig. Har dock inte provat den här kjolen som jag nu klickade hem, men modellen tycks vara densamma som på den andra. Och om någon dag så kommer den hem till mig. Gina Tricot's webbutik har riktigt korta leveranstider. Det tycker vi om!

Inga kommentarer: