torsdag, maj 07, 2009

Tiden flyger

Och så var den här veckan nästan till ända. Jag har förvisso jour imorgon, vilket innebär att jag måste vara på arbetet till 16.30, men det är ju inte så farligt. Idag har jag varit duktig på jobbet. Kan inte annat än att vara nöjd med min insats. Det var en rätt stor dag på jobbet faktiskt. Och efteråt blev man trött. Jag och Annis hade som vision att skaffa solglasögon med styrka. Annis lyckades. Jag lyckades inte helt. Men jag har en plan i alla fall. Och det är ju bättre än inget.

Men en jobbig grej är att jag är sötsugen hela hela hela tiden. Det måste bli ett slut på detta. Men tyvärr brukar ju slutet innebära att man måste sluta äta godis. Och det känns ju inte så skoj nu inför helgen. Men i helgen ska jag ta det lugnt och försöka sova ut. Tyvärr är det lite svårt att sova bra med nackspärr. Men jag ska göra min bästa.

Inga kommentarer: