lördag, maj 16, 2009

Lägesrapport...

Sitter i min soffa och myser. Jag är mätt och belåten, har ätit god mat, godis och chips. Har tänt ljus istället för att slå på taklampan nu när skymningen kommer smygandes. Mysigare så. Tvätten är tvättad och vikt. Disken diskad och inplockad i skåpen. Sitter och tittar på Eurovision Song Contest. Ganska så mycket tråkiga låtar faktiskt. Men Island gillar jag. So far är dock Sverige bäst tycker jag. Men det återstår ju MÅNGA låtar. Vet inte om jag har tålamod att kolla på hela. Fast man vill ju veta hur det går förstås. Och omröstningen brukar ju vara lite spännande. Som ni hör kommer jag bli fast här hela kvällen. Men det gör inte så mycket. Inte som att jag har så mycket bättre för mig denna lördagskväll.

Om solen skiner imorgon också lär det bli Powerwalk imorgonbitti också. Det var så fridfullt och härligt i skogen. Måste dock ladda min mp3-spelare med musik i så fall.

Inga kommentarer: