söndag, september 20, 2009

Vilken härlig dag!

I torsdags var jag ju på middag med gamla kollegor i huvudstaden. Och i fredags var det dags att bege sig till huvudstaden igen, den här gången för inflyttningsfest hos en kollega. Mycket trevlig kväll måste jag säga. Sen sov jag på en annan kollegas soffa. Lördagen inleddes med promenad genom ett soligt Stockholm. Sen en liten sväng på stan, dock ingen shopping, eftersom plånboken inte tillåter det numera. Sen tog jag tåget hem och landade på min soffa runt klockan 16. Och där stannade jag resten av kvällen. Och eftersom jag var trött så blev det sängen rätt tidigt. Det positiva med detta var ju att jag vankade utvilad tidigt i morse. Så idag har jag hunnit med en hel massa. Har lyssnat massor på Winnerbäcks nya skiva. Den har potential. Sen har jag hunnit gå promenad i skogen, städa, handla, laga mat. Och klockan är bara 15. Det känns bra. Ikväll ska jag tvätta också. Allt för att komma i ordning inför en ny arbetsvecka.

Inga kommentarer: