lördag, oktober 17, 2009

Gårdagen

Trots att regnet var med mig större delen av dagen igår (dock inte morgon som tur var) så var gårdagen riktigt trevlig. Jag fick allt jag skulle göra gjort. Mötet i Sthlm gick snabbt och jag får besked nästa vecka. Sen åt jag lunch med vänner. Sen åkte jag hem. Väl hemma bytte jag mest kläder och begav mig ut igen, hem till Annis. Jag och Annis drack lite skumpa för att vi ansågs oss vara värda det. Sen traskade vi ner till ett ställe på stan och mötte upp lite andra vänner. Där blev det mat och öl. Mycket trevligt. Så man kan summera gårdagen som mycket trevlig. Och sådan där dag som är bra för själen, man blir en lyckligare människa av att umgås med sina härliga vänner. Idag är jag lite trött och tänker inte göra speciellt mycket alls. Var och handlade på förmiddagen, så det finns en massa god mat hemma. Sen ska jag tvätta lite ikväll, men det är nog allt jag ska göra.

Inga kommentarer: