onsdag, oktober 21, 2009

Skönt att vara tillbaka

Även om jag väl får erkänna att jag inte var helt hundra frisk så var det oerhört skönt att vara tillbaka på jobbet idag. Att få umgås och få sympatier av mina underbara kollegor. Alla var helt överens om att jag borde fått det där jobbet och att jag har all rätt i världen att vara bitter. Så skönt med människor som förstår en. Och framförallt väldigt skönt att ha människor omkring sig att prata och hänga med. Man känner sig rätt isolerad när man bara är hemma. Så det var en skön boost av energinivån faktiskt. Kommer sakna vissa av mina kollegor nått enormt. Det slog mig idag att det bara är en vecka kvar nu, sen ska vi skiljas åt. Det känns faktiskt väldigt konstigt.

Veckan blir också behagligt kort när man bara arbetar tre dagar. Speciellt med tanke på att vi ska på utflykt imorgon.

Inga kommentarer: