onsdag, oktober 14, 2009

Vad ska man säga?

Jag har roligt på jobbet. Är lite nervös inför allt som jag förväntas ha koll på imorgon dock, men jag tror inte att det ska vara någon större fara. Alla är så snälla och tar sig tid och svarar på alla mina dumma frågor, så det löser sig nog. Har dock lite ångest över att behöva vara "förhandlingsklädd" hela tiden. Inte ett par jeans på hela veckan. Är inte riktigt van med sånt. Men det är ju ett mindre problem.

Att jag har roligt på jobbet har dock inneburit en svacka på det privata planet. Jag slarvar med maten, mitt hem ser ut som skit och jag tränar inte alls. En typisk dålig trend, för man blir faktiskt piggare av att träna och äta vettigt. Men jag orkar inte bry mig just nu. Det får tas tag i sen. Liksom allt annat. Någon gång ska jag ta tag i mitt liv.

Inga kommentarer: