tisdag, juli 13, 2010

Nässpray!

Okej, nu måste vi prata allvar här. Jag är som bekant inte helt kry. Förkyld och allergisk. Nu till det stora problemet. Jag får inte använda nässpray mer. Max 10 dagar står det på förpackningen och det får man inte överstiga, för då blir det knas i näsan. Mina tio dagar tog slut igår. Min näsa är helt paj och i morse kom första vändan näsblod. Det var rätt väntat eftersom jag snutit tilltagande mängd blod i flera dagar nu. Men det kändes ju inte helt okej att sitta där på jobbet med en stor papperstuss i näsan. Men vad gör man?! Jag förstår att det inte är så speciellt intressant att läsa om mina näsproblem (och kanske inte helt fräscht heller) men det är det enda som upptar min tankeverksamhet just nu. Hur ska jag kunna sova liksom?!

Dessutom vill jag ha en blommig blogg. Ska försöka se om det går att lösa...

Inga kommentarer: