fredag, juli 30, 2010

Regn regn regn

Det regnar mycket nu i dagarna. Precis när jag och mamma började smida planer på promenad längs vattnet så öppnade sig himlen. Så det blev en mer bilbaserad utflykt istället. Och en ny ljusstake och nya örhängen. Det är farligt med outletshopping.
I övrigt så sägs det att det är fredag. Jag vet inte, man blir lätt dagvill såhär på semestern. Imorgon är det i alla fall lördag, vilket trevligt nog innebär party. Vilket innebär en ursäkt att köpa nya kläder. För övrigt fick jag visa leg på systemet idag, det piggar ju upp.
Har inte så mycket att säga som ni märker. Ägnar större delen av min tid åt att läsa, "Blond" av Joyce Carol Oates. Mycket bra, men tjock. Man fastnar och det är svårt att sluta läsa.
Uppdatering 17:16: Nu går det, på begäran, att kommentera igen. Så det så!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack! :)
Känner mig så isolerad när jag inte kan kommentera...
=)