måndag, juli 19, 2010

Nostalgi eller vad man ska kalla det

Idag när jag letade efter en grej så sprang jag på min dagbok. Har inte skrivit ett ord i den sen jag flyttade till Göteborg. Men hjälp vad roligt det var att läsa det som stod i den. På något vis är det svårt att tänka sig tillbaka. Men ändå så kändes allt hemskt bekant. Men tänk om man för tre fyra år sedan hade vetat om hur livet skulle arta sig. Galet! Men sjukt roligt att läsa som sagt. Ska försöka skriva lite oftare igen, för det är verkligen roligt att ha sen i framtiden. Jag har kvar alla mina dagböcker från när jag var yngre och det är verkligen speciellt och intressant att läsa om hur man tänkte då. Mycket har hänt, bara på de tre år som gått sen jag skrev i dagboken senast. Men mycket är också detsamma förstås.

Inga kommentarer: