tisdag, april 19, 2011

Skit också

Jag hade tidigare Boxer som leverantör av tv-kanaler. Men nu när jag flyttade ingick en massa kanaler och jag sa därför upp mitt Boxer-abonnemang. Så långt är ju allt som det ska. Men nu kommer vi till problemet. Jag har en sån där flashig tv med inbyggd box. Till den boxen har man en modul som man stoppar i programkortet i. Programkortet ska nu skickas tillbaka till Boxer eftersom abonnemanget går ut den sista april. Och saker är då den att programkortet sitter fast i modulen. Jag får verkligen inte ut det. Så nu har jag problem... Min plan just nu är att se om pappa kan få loss kortet i helgen. Annars får jag väl ringa Boxer och fråga hur man ska göra. Men om någon har något bra tips om hur man löser den här situationen, så säg gärna till!

Inga kommentarer: