tisdag, juli 05, 2011

Bra bra

Idag har jag hämtat mitt paket. Jag ringde postens kundservice och kvinnan där var väldigt hjälpsam och kunde på ett litet kick få fram all info jag behövde för att hämta ut mitt paket. Och allt i paketet var till belåtenhet, vilket inte alltid tillhör vanligheterna när man beställer kläder på nätet.

Måste säga att det här varit en rätt bra dag, speciellt med tanke på att det bara blev fyra timmars sömn i natt. Kunde inte sova, oklart varför. Tre dagar kvar till semestern nu, gött!

Idag när jag var på Coop uppstod underliga cravings. Jag fick för mig att jag bara var tvungen att testa Blåbärssodan som fanns i läskhyllan. Och jag måste säga att den var rätt god. Lite mindre sliskig än hallonsodan. Gillar't! Här i Norrland är det den typen av läsk som finns att välja på som måltidsdryck på lunchrestaurangerna. Och Trocadero förstås, det är poppis här uppe.

Inga kommentarer: