torsdag, juli 28, 2011

Hemma!

Efter två veckor borta så är det rätt gött att komma hem alltså. Resan gick bra, allt flöt som det skulle och det var inte alls så farligt varmt som jag väntat mig. Och förvånansvärt mycket av min packning gick ner i väskorna också. Packningen har ju expanderat lite under semestern, det har blivit en del shopping. Men som sagt, det mesta gick ner och det som inte gick ner får jag ta om tre veckor när det vankas kräftskiva i Vässan.

Det är rätt härligt att packa upp en hel väska full med rena kläder också. Passade på att tvätta så mycket som möjligt innan jag åkte hem, vilket känns bra nu. Har förvisso tvättid imorgon, men det lär gå rätt snabbt eftersom mammas tvättmaskin jobbat på bra.

Mina älskade krukväxter har klarat sig fint under min bortavaro, vilket är trevligt för mig som är lite kär i mina fina växter. Det bästa med att komma hem är dock att jag ska få sova i min egen sköna säng i natt. Den har jag saknat.

Inga kommentarer: