tisdag, juli 26, 2011

Kluven på kvällskvisten

Egentligen vill jag inte säga det, men min semester börjar närma sig sitt slut. Det känns inte så bra faktiskt. Idag är det tisdag och på torsdag åker jag hem igen, hem till mitt eget hem. Och det är med klart kluvna känslor. Det ska bli himla skönt att komma hem och få fixa och dona lite hemma. Men samtidigt så innebär ju den här hemresan att min semester närmar sig sitt slut. Skulle faktiskt gärna ha ett par veckor till ledigt, men det får man inte hur som helst.


Jaja, det är väl bara till att försöka njuta så gott det går av de sista semesterdagarna. En sak jag ser fram emot är att få packa upp alla fina saker jag köpt när jag kommer hem. En sak jag INTE ser fram emot är att släpa all min packning på olika tåg och bussar för att ta mig hem...

Inga kommentarer: